Mun posket on kaventuneet!

 

E sanoi niin ja J sanoi niin ja itse huomasin sen myös!

Vertaa syksyn kuviin ja nyt tänään otettuihin kuviin (tukihenkilö räpsi) niin posket on kaventuneet!

Mä en ole edes tajunnut, että mulla on posket olleet turvonneet! Mä olen kuvitellut, ettei oksentaminen ole vaikuttanut muhun mitenkään, mut näin on nähtävsti käynyt.

Koska en oo laihtunut vaan lihonut, niin ei voi olla mistään muusta kuin turvotuksen laskemisesta kyse.

 

Tää on ehdottomasti hyvä juttu.

Hyvä juttu olla oksentelematta.

En meinaan halua näyttää enää sellaiselta pullanaamalta jösses.

 

Mut joo, söin tänään ihan helvetisti.

En jaksa kirjoittaa enempää, antakaa anteeksi.

- 4 suklaapatukkaa (twix, bounty, 2 fazerin)
- runebergin torttu (ah ne on niin hyviä ja niin ihanan kalorisiakin vielä hehheheee perkele)
 ja koulussa 4 näkkäriä, oli nälkä.
- 2 daniota

läääskipaska lääskipaska lääskipaska.