-2 jugurttia 255kcal
-jäätelö 190kcal
-2 kalapihviä 206kcal
-daim-suklaata 270kcal
-nesquik muroja 300kcal
1221kcal

Eilisestä -100g.
In oli meillä. Katottiin joku ihan outo leffa, japanilainen ja nimeltään Nana.
Huomiset läksyt tekemättä. Sanakokeeseen lukematta.
En löytänyt lahjanarua.
Äidillä huomenna synttärit.
Enkä osaa keittää kahvia meidän kahvinkeittimellä. Great.

Nyt mä ja J ollaan taas puheväleissä.
J on jossain laitoksessa.
Mä olen syypää siihen, että se masentus. Sillä menis paljon paremmin, ellen mä olis masentanu sitä.
Mä joskus menin ja pöllin sen naaman edessä SEN isovanhempien kipulääkkeitä. Minä, minä, minä.
Ja äiti väittää, että HÄN on mulle huonoa seuraa.
Hmm. Mä pommittelin J:tä keskellä yötä viesteillä, kuinka pelkään tappavani perheeni tai itteni.
Hmm, kumpihan sitä huonoa seuraa oikeesti on?

PS. oon ihan helvetin kyllästynyt olemaan näin läski. Enää 8kg niin painan saman verran mitä viime talvena.
Miksi mä edes syön, ei tällainen läski tartte mitään ruokaa saatna.

pps. m ei puhu mulle o_O