Oltiin laivalla. Oli "vitun kivaa", ettei mitään rajaa. Päätin, etten mene enää ikinä porukoiden kanssa laivalle. Se oli niin vittumaista. Lukittauduin vessaan itkemään. Eyelinerit valuivat pitkin poskia, pesin silmät ja meikit uudelleen naamaan. Joku nainen siellä vessassa katsoi mua vähän pitkään, mutten jaksanut välittää.
Silloin olisi tehnyt mieli viiltää ranteet auki. Mutta millä mä siinä vaiheessa olisin ranteitani olisin alkanu aukasemaan, eyelinerilla?

Koko reissu oli ihan saatanan perseestä.
No, sainpahan kaksi 4cl konjakkipulloa.
Toisen ajattelin viedä kaverilleni tuliaiseksi, tai niin äidille sanoin. Mutta miksi hitossa veisin hänelle yhtään mitään? Siksikö kun hän laittoi minulle tekstiviestin, jossa sanoi, että "Tuo mulle jotain kivaa sieltä? Mut ei karkkii." Niin, että hän sitten odottaa jotain hirveän kalliita kultakoruja tai hajuvesiä.
Vittu. Miksi mä edes olen sellaisten kaveri? Kaikki vaan käyttää mua hyväkseen. Kuinka monesti yhtään kukaan on mulle mitään tuliaisia tuonut? M ei koskaan, ja mä olen ainakin kahdesti sille roudannut jostain ties mitä. Ehkä se sitten johtuu siitä, että hän ei ikinä käy missään? No enpä tiedä. En M:lle ole mitenkään vihainen, vaikka tämä kuulostaakin siltä. Kunhan mietin ääneen. VITTU VITTU VITTU.
Mutta niin kuin joku T. "Tuo mulle jotain kivaa" Hän ei ole koskaan, koskaan, koskaan, koskaan antanut mitään vastapalvelusta. Hän otti mun pannankin lainaansa, galleriaan sitten pisti kuvan, jossa hänellä panta päässään ja huomiossa lukee "K:n teinipanta, kohta mun ;)" Oli se jotenkin arvattavaa, etten saa sitä koskaan takaisin.
Enkä edes antanut hänelle sitä kotiin lainaksi, vaan siksi hetkeksi kun me nähtiin. Hän kun halusi pistää hiukset silleen.. ÄÄÄÄHH. VITTTUU.
Ja J:n kanssa olen ostanut meille ties mitä, karkista karjalanpiirakoihin ja sämpylöihin. Mutta hän vei mut Kotipizzaan, makso 9e:llä mulle pizzan ja limsat. M:lle olen ostanut jotain tuliaisia, mutta ne hänen kuuluukin saada. Hän on niin monesti vuokrannut meille leffankin ja kaikkea.
T taas vaan tuntuu käyttävän mua jatkuvasti hyväkseen. Ja mietin niin vitusti, että miksi edes olen hänen kaverinsa?


Mistä tääkin vitutus mahtaa olla peräisin.
Siitä kun eilinen päivä oli niin saatanan paska? Ahdisti ihan kokoajan. Ainoa ajatus oli, että tahdon narun jatkoksi perkele.

Olen syönyt ihan vitusti.
Tarviiko enempää edes kertoa?

Tahdon kuolla.
Tahdon pois.
En jaksa enää!