Mä en saa kirjoitettua. Mä en vaan saa klikkailtua itseäni tänne vuodatukseen, en vaan saa kirjoitettua, en saa sanoja aikaiseksi tänne. Kaikki ahdistaa ja kaikki tuntuu luisuvan pois. Tunnen itseni suureksi epäonnistujaksi. Mistään ei tule mitään ja sitä rataa.

Mä olen lihonut. Monta monta kiloa. Vähän aikaa sitten en jaksanut edes välittää. Nyt aion rueta tekemään asialle jotain. Ravitsemusterapeutti lupasi auttaa mua laihduttamaan sitten kun saan ruokailuni kuntoon. Mä en jaksa, pysty, halua odottaa siihen saakka. Mä tahdon nämä lihomani kilot pois! Eihän tätä voi edes sanoa laihduttamiseksi ja laihtumiseksi, kun laihdutan vain niitä takaisin tulleita kiloja pois!

Perjantai-illalla paino oli x5kg! Jep... 8kg enemmän.. Tänäaamuna x1,1kg. Onneksi. En tajua miten paino voi vaihdella näin paljon. Eilen illalla x1,8kg. Vai oliko se x1,9kg.

En jaksa merkata painojani ylös, koska vain masentuisin siitä, kuinka näkisin painoni selvän nousukäyrän. Mutta nyt aion ottaa itseäni niskasta kiinni.

Tahdon pois ne lihomani kilot. Tahdon, tahdon, tahdon! En siedä itseäni tällaisena.

Vanhat tutut 42:sen farkkuni eivät meinaa mennä ja läskit tursuavat. En tiedä miten päin olisin, kun aina tuntuu yhtä ahdistavalta. Tunnen ja näen kuinka läskini valtaavat sen tilan, jossa satun olemaan. En uskalla istua ja tiedän ihmisten katselevan ja salaa he, jokaikinen, miettivät, että onneksi he eivät ole näin lihavia kuin minä! Onneksi heillä ei läskit tursua niin kuin minulla, onneksi heillä ei läskipahkuraiset reidet hankaa toisiaan vasten niin kamalasti kuin minulla, onneksi heillä ei maha näytä siltä kuin olisi nielaissut jumppapallon, onneksi heillä ei ole tällaisia jenkkakahvoja, joista voisi nostaa minut ilmaan, jos joku vain tällaisen läskin jaksaisi.

Niin he miettivät katsellessani minua. TIEDÄN SEN! Tiedän ja minulle on aivan turha väittää muuta. Olen lihava ja minun on kai vain tyydyttävä osaani siihen asti kunnes laihdun.

Sairasta tää lihominen. Sairasta tää ahmiminen. Sairasta mun mielen liikkeet. Sairasta tää itsekurin ja -hillinnän puuttuminen.