Mulla on kaksi päivää aikaa tehdä yhteiskuntaopin suullinen tutkielma valmiiksi. Suunnitella siis koko se juttu, miten opetan luokalle oman aiheeni, kirjoittaa kalvot ainakin nyt näin aluksi. Ajattelin sen olevan aivan helppoa, kun joskus aikaisemmin jo luin niin paljon aiheeseeni liittyvistä jutuista ja olen tehnyt jo monta sivua sitä virallista tutkielmaani (teen ihmisoikeuksista ja kirjoitin niitä ihmisoikeuksien julistuksia ja vittu ne kaikki turhaan. Mut mut, mulla on vielä viikko ton tiistain jälkeen aikaa tehdä tota kirjallista. Onneksi. Mut kiire tulee. Kiire tulee. Vittu. Miks mun piti jättää tää näin viime tippaan. Just näin tyypillistä.)

Huoh. Nyt vaan selaan Turun Sanomien arkistoja, että mitä sieltä löydän ihmisoikeuksiin ja ihmisoikeuksien loukkaamisiin liittyviä uutisia.

Olen pettynyt itseeni. Todella pettynyt.