1584964.jpg

Kadehdittavan kaunis. Olisinpa mäkin joskus hoikka. Mut joo, ei auta muu kuin laihduttaa. Laihduttaa ja laihduttaa.
Tää päivä meni niin perseelleen, ettei mitään rajaa.
Päätin olla syömättä, mutta epäonnistuin. Epäonnistuin todellakin. Onneksi huomenna pääsee jo osastolle.
Maanantaisin ja torstaisin osastolla on sählyä. Mulla on siitä vähän epämiellyttävä vaikutelma, kahdesti ollut siellä. Pelkään siitäkin tulevan sellaista pakkopullaa.. Kun mut on sinne pakotettu jo kahdesti, vaikka olen suoraan siellä sanonut, etten halua ja jaksa tulla mitään sählyä pelaamaan.
Okei joo, siitä tuli vähän parempi olo, kun sai liikuttua niinkin.. paljon sinä yhtenä päivänä. Mut nyt aion oikeasti käymään siellä sählyssä. Yritän parhaani mukaan ajatella, että se on mukavaa ja hauskaa. Mutta mutta, siinäkin tulee olemaan tekemistä.

Tänään olen syönyt:
-Jäätelö 150kcal --> oksensin
-2 lettua 200kcal
-4 leivän palaa + oltermannilevitettä (yök) 240kcal + ?
-3 pizzan palaa --> oksensin

Oksensin siis toistamiseen tänään. Että sillä tavalla. Vittujen kevät sentään.
Tosin, olin monta tuntia ulkona koirani kanssa... Mutta en tiedä.. Vituttaa niin saatanasti.
Tätä menoa en laihdu ikinä.
Kun tahdon sen 10kg pois. 5viikkoa aikaa. Se tekisi 2kg/vko. Äiti sanoi, että se on ihan mahdotonta.
Mutta aina voi yrittää. On pakko yrittää.

Äiti kuuli, kun olin oksentamassa.
Se ymmärsi.
Sanoi, ettei tuomitse.
Sanoi, että ymmärtää mua.
Se oli ihan ihme.

Nyt menen katsomaan Biisikärpästä ja sitten koiran kanssa ulos.