Julmaa, nyt kerron jo täällä kaikille, toisin sanoen Feeling Alone:lle, että mitenkäs minun päiväni täällä osastolla on sujunut. Kun olen hänelle jo monen sivun pituisen kirjeenkin kirjoittanut, saa äiti huomenna sitten viedä postiin.. Kun äiti lupaili, että tulee käymään huomenna.

Tulin tänne yhdeksi, käytiin perusjuttuja läpi. Mun omahoitajien, lääkärin ja harjoittelijan kanssa.

Muuten sitten olen vain lukenut yhtä kirjaa, jossa on monia novelleja. Löysin sen tuosta pienestä kirjahyllystä. Mä kun olin niin innoissani, että täällä käydessäni sitten alkaisin käymään kirjastossa ja kaikkea, mutta saan olla päivässä kaksi kertaa puolen tunnin lenkeillä omahoitajan tai huoltajan kanssa.

Että se niistä kirjastoreissuista näin niin kuin alkuun ainakin. Täytyy sitten viikonloppuna käydä. Tai vaikka perjantaina, kun pääsen täältä.

Juttelen nyt mesessä Tatun ja J:n kanssa.

J ei tiedä mun olevan osastolla. Sitä ei yksinkertaisesti kiinnosta, mitä mulle kuuluu. Se vaan jaksaa selittää Ronistaan. Eilenkin se laittoi jotain viis kuus tekstaria, jossa kertoo tappavansa itsensä, tai haluaisi ainakin, mutta hänen pikkusiskonsa on este tuon itsemurhan tekemiselle.

Ottaa niin päähän. Ihan sama, vaikka kaveri suljetaan osastolle. Vittu ihan sama!

On se kiva, kun kaverit välittää.

Ja muuten päivästäni... Olen kuunnellut musiikkia ja harmittaa, kun otin Apulannan levyn kannet vaan mukaan, itse levy unohtui dvd-laitteeseeni kotiin.

Olen lukenut enkun sanoja. Lukenut sitä ihme kirjaa. Ja jutellut yhden mukavan tyypin kanssa. Jutellut myös omahoitajani Jussin kanssa sekä päivemmällä sellaisen mukavan harjoittelijan kanssa.

Toivon saavani täältä kavereita. Olen jutellut yhden todella mukavan tytön kanssa, niin kuin jo aikaisemmin kerroin. Hän on todella positiivinen ja hymyilee kokoajan mulle. En muista, milloin viimeksi joku olisi hymyillyt mulle niin... vilpittömästi. Mä olen ihminen, jolle ei hymyillä.

Kun.. ei mulla nyt oikein ole hyviä kavereita, paitsi muutamia todella hyviä nettikavereita.. Mutta tarkoitan semmoisia, joiden kanssa voisi kulkea kaupungilla esim. Ja näin ;o

Voisi mennä kerrankin ajoissa nukkumaan.

Kerron enempi huomenna.

Heippati.