Ilmoittauduin sinne toukokuussa järjestettävään luonnetestiin koirani kanssa ja sitä nyt innolla odotellen.
Enää pitää pyytää äiti maksamaan se osallistumismaksu sinne tilille ja postittaa osallistumiskaavake.
Odota oikeasti innolla.

Huominen lähestyy. Pelottaa. Ahdistaa.
Vittu.

Entinen ihastukseni tuli juttelemaan minulle mesessä äsken.
Tiesin, että vielä joku päivä se tulee ja sanoo "mo, mä oon miettiny" Ja äsken sitten tuli se hetki.
Sanoi, että jos pidettäisiin hauskaa kavereina, ilman mitään syvällisempää.
Kyllähän se mulle käy.
Mä päätin joskus, etten enää ihastuisi. Rakkaus vain satuttaa. Ei kukaan minua huoli. Se vain on totuus.
Viime viikon perjantaina. Se vain jutteli kanssani mesessä. Sovittiin, että nähtäisiin lauantaina. Illalla sanoin, että nyt mun on mentävä kusettamaan koira ja että nähdään sitten huomenna. Yhtäkkiä hän kysyykin, että minne meen koiran kanssa, että jos tänään olisi jo tapahtunu jotain. Sanoi suoraan, että "mä aattelin, et jos tänään ois jo tapahtunu jotai"
No, minä sitten menin. Nähtiin, vaikken oikeasti ollut edes tajunnut, että hei, se pyys josko nähtäis.
En uskonu, et mitään ois tapahtunut. Mä vedin läpällä "Hei, mennää ulos nuoleskelee :'D" Mut sit, ku me nähtiin.. Se suuteli. Olin ihan taivaassa.
Lauantaina se sitten laittoi viestiä, ettei saa häädettyä porukoitaan kotoa, et jos sunnuntai kävis paremmin.
No sit illalla juteltiin mesessä.
"Mä olin jotenkin varma, ettet pyydä mua sittekään teille."
"Nii.. Mäki olin aika varma, etten aio pyytää.."
Noniih.

Ja nyt hän sitten pyytää, josko pidettäisiin hauskaa kokeilu mielessä.
En tiedä sitten, mitä hän tarkoitti tuolla "kokeilu mielessä". Tarkoittiko sitä, että kokeillaan tuleeko meistä jotain vai mitä?
Se kyllä sanoi viime viikolla, ettei odota, että meistä tulis jotain.
En mäkään. En mä oo siihen ihastunut. Enkä tiiä mitä mun pitäis siitä ajatella.
Mut sen tiiän, että aika vaarallista sen on tulla selittämään mulle tommosia.
Hauska nähdä, mitä tästä kehkeytyy.

Coldplay - Talk

Oh brother, I can't, I can't get through
I've been trying hard to reach you 'cause I don't know what to do
Oh brother I can't believe it's true,
I'm so scared about the future
and I wanna talk to you

Oh I wanna talk to you

You can take a picture of something you see
in the future, where will I be
You can climb a ladder up to the sun
or write a song nobody has sung
or do, something that's never been done

Are you lost or incomplete?
Do you feel like a puzzle, you can't find your missing piece?

Tell me how you feel
well I feel like their talking a language I don't speak
and they're talking it to me

So you take a picture of something you see
In the future, where will I be
You could climb a ladder up to the sun
or write a song nobody has sung
or do, something that's never been done

Do something that's never been done!

So you don't know where your going but you wanna talk
and you feel like you're going where you've been before
and tell anyone who'll listen that you feel ignored
nothing's really making any sense no more

Let's talk, let's talk