Kotona nyt olen, mutta ajattelin kerrankin vähän enemmän rauhassa, tai no, tiedä siitä rauhasta, mutta kumminkin, kirjoitella osastokuulumisiani.

Iida sanoi ensimmäisenä päivänä, jolloin osastolle tulin, että osastolla päivät tuntuvat menevän kovin nopeasti, mutta loppujen lopuksi viikot menevät hirveän nopeasti. Kyllä joo, aivan totta tuo.

Tällä viikolla olen tehnyt vaikka mitä ja ihmettelen, että miksi hitossa en saa kotona aikaseksi edes siivottua huonettani. Ehkä se on se, että osasto (sairaala) on lähempänä kaupungia, siellä ei voi törmätä tuttuihin (siis kaupungilla tietysti voi, mutta tuolla osaston läheisyydessä tai en ainakaan usko törmääväni kovinkaan helposti saati usein) ja siellä kun on vähän "pakko". Eilen olin katsomassa jalkkispeliä. Ei voinut vähempää kiinnostaa mikään jalkkis, mutta kun ajattelin, että parempaa ajantappoa se on lähteä sinne mukaan kuin istua kököttää siellä neljän seinän sisällä. Ja sitä paitsi Jenni tuli mukaan.

Tiivistettynä viikkoni. Eli mitä kaikkea olen tällä viikolla tehnyt:
- Ruotsin kokeen
- Fysiikan kokeen
- Ollut katsomassa kahta mätsäriä
- Leiponut mokkapaloja
- Vuokrannut leffan ja katsonut sen
- Aloittanut katsomaan kahta leffaa, joita en sitten loppuun asti jaksanut katsoa..
- Pelannut yli 5 kertaa muiden "nuorten" kanssa mm. Ubongoa (:DD) ja eri korttipelejä.
- Käynyt katsomassa jalkkispeliä
- Käynyt Hesessä, syönyt juustoaterian --> oksentanut
- Ulkoillut
- Nähnyt Iidan koirat
- Lukenut kirjan!
- Ollut koiramme ja äitini kanssa ulkona (osastolla ollessani, vierailuaikana)
- Siivonnut kaappini kahdesti
- Ilmoittautunut toko-kurssille
- Jutellut koirista
- Soittanut pianoa
- Ottanut välimatkaa J:hin.
- Jutellut mukavien ihmisten kanssa

Mun mittapuussa tää on ihan hirmupaljon!
Normaalisti kotona ollessa olisin tehnyt kaikki suunnilleen puolessa vuodessa.
Tai no joo, oksennettua on tullut useamminkin, juteltua koirista ja ulkoiltua, mutta muuten :P

Yritän nyt taistella jatkuvasti syömishaluani vastaan. Tekisi mieli ahmia. Tekisi mieli jäätelöä.
Perkele.
Mutta mäpä en syökään. En syö, en syö, en syö.
Söin siellä osastolla yhden aikaan, seuraavaksi pitäisi syödä vasta puoli neljältä!
Tunti ja 20min. Ja tossa ajassa mä ehtisin jo syödä koko jääkaapin tyhjäksi.
Mutta ei, mun on tehtävä tekemistä itselleni, jotta en söisi.
Olen puoleen asti koneella, sitten lähden koiran kanssa puoleksi tunniksi ulos.
Ja sitten puoli tuntia vietän HUONEESSANI. Sieltä en ennen tule ulos, kun kello on puoli neljä tai ruoka on valmis. Siivoan huoneeni, vaatekaappini, imuroin. Teen jotain hittoperkele.

En aio mokata tätä viikonloppua. En syö herkkuja.
Olen viikonloput karkkilakossa. Piste.
Se on pakko saatana.
Itsekuria ON löydyttävä jostain vittu.

Huomenna vaa'alle..
Kääks.

Pitää muistaa kirjoittaa Miljalle.

Voikaa hyvin kaikki, jotka satutte tämän lukemaan :P