Teidän iloksenne, teidän iloksenne, päivän kalorit.
- Daim jäätelö (äiti oli ostanu niitä ja koulusta tultuani ryyyyntäsin pakastimelle kun huomasin tyhjän jäätelöpakkauksen itse roskiksessa) 190kcal
- sämpylä (omgg, teki mieli ihan tajuttomasti jotain hyvää) 150kcal + 20kcal + 20kcal + 8kcal yht. 198kcal
- suklaapatukka (mutkun se oli joku uutuusjuttu ja teki niin hirveästi mieli O_O) 240kcal
- 2 jugurttia 255kcal
- näkkäri + hieman kinkkukiusausta 150kcal
yhteensä 1033kcal.
tiettekö mitä, mä jo ehtisin iloita, etten syönyt sen enempää... pah, pah, pah.

Miten mä voin olla näin possu. Tuhat kaloria tuntuu niin hirveen suurelta määrältä kun ei musta toi ruokamäärä itessään niin hirvittävä ole. Harrastan vaan liian kaloripitoisia ruokia.

Haastan itseni. En syö MITÄÄN enää kuuden jälkeen. Ja rangaistuksena on... hmmm, jotain tarpeeksi kamalaa, inhottavaa ja rasittavaa... Ylimääräiset 50 vatsalihasta? Äh, mitä järkeä on rangaistuksesta ellen noudata rangaistustani sitten. No, ehkä tuo on sitten se. Vältyn tekemästä vatsalihaksia jos en syö.
(Oivallista eikö. Rangaistuksena vatsalihaksia, mut hei, se ehdistää laihdutusta. Joo, älkää ymmärtäkö mun logiikkaa tai ajatusmaailmaani. Liian sekavaa.)

Terveystarkastukset lähenee! Apuaaa. Painoin viimeksi *9kg kun olin tarkastuksessa. Tietäispä mitä paino nyt on. Sitten vois paastota ja paino vois olla vähempi.

Olen sekava, hei vaan.

Pianotunnit kutsuu, omfg.

Seuraavaksi ruokaa vasta huomenna koulussa. Se on pakko perkele laihtua.