- Bonbon-karkkipussi 220g 924kcal
- 3 jäätelöpuikkoa 420kcal
- Nakkikeittoa 100kcal
- Kinkkukiusaus 300kcal
- 1½ kaurakeksiä 45kcal
Yhteensä 1789kcal

Taas näitä päiviä, jolloin tekee mieli vain syödä ja syödä ja syödä, vaikkei ole lainkaan nälkä. Pyysin äidiltä noita karkkeja, enkä tajunnut kuinka paljon niissäkin on kaloreita. Voisin rueta listaamaan tuonne kalorit-sivuille kaloreita, mitä oon laskenut ihan paketista, enkä vain kattonut kalorilaskurista.

Tänään olin taas polilla. Juteltiin rentoutumisesta ja hoitaja (äääh, en tiedä miksi häntä voisi kutsua, kun ei hän ole psykologi vaan sairaanhoitaja.. Hmhh.) antoi mulle jotain rentoutumisharjoitusohjeita. Sitten juteltiin siitä, miten voisi sanoa jollekin takaisin, jos joku tulee vittuilemaan.
Oli harvinaisen kiusallinen tilanne, koska mä en uskalla tai kehtaa tai vaan osaa kiroilla aikuisille tai aikuisten kuullen. Hoitaja kertoi, että joku nuori oli tokaissut hänelle, että "vittuukse sulle kuuluu" kun hän oli jotain kysellyt. Mä en vaan niin vois sanoa.
Kiusallista.

Oksettaa, huono olla. En kuitenkaan jaksa oksentaa. Ehkä pitäisi nyrkkeillä tuon Wii:n kanssa tänään vielä. Pakko se on.
Inhottaa kun syön liikaa.