Jepsis, äsken oli iltapala ja katselin tuossa Jennien kanssa Salkkarit. Sitä ennen pelattiin jotain puoli toista tuntia (aika kului älyttömän nopeasti) Jennien (hulvatonta, minä ja Jenni ja Jenni :'D) kanssa Tohtori Terapiaa. Se oli kerrassaan.. omalaatuinen peli.

Mutta hauskaa mulla oli. Iidan kanssa jutellessa on myös ollut todella mukavaa, mutta tänään hänellä on ollut kovin paljon kaikkea, ettei olla kunnolla ehditty jutella, enkä sitten myöskään tahdo hänessä erityisemmin roikkua ja väkisin pakottaa olemaan seurassani :P

Aamulla olin osastokoulussa, tein historian "kokeen", kolme sivuinen. ;o Kirjoitin sitten siihen kahden sivun mittaisen esseen Hitlerin Saksan voittokulusta! Käsi oli aika puutunut sen kaiken kirjoittamisen jälkeen.

Ja sitten yritin lukea vähän fysiikkaa ja ruotsia. Poikkeuksellisesti koulupäivä päättyi 11.30 ja sitten oli lounas. Sen jälkeen oli hoitoneuvottelu. Siellä paikalla sitten yksi todella mukava harjoittelija, lääkärini ja kaksi omahoitajaani. Lääkitysannosta nostettiin ja sain luvat, että pääsen 2x 30min YKSIN ULOS! Se tuntui ihmeen hyvältä, se sen luvan saaminen. Muhun hei luotetaan! Se oli hieno tunne. Sen jälkeen sitten puuhastelin kaikkea tavallista, luin kirjaa, kuuntelin musiikkia ja kirjoitin yhdelle tutulleni kirjettä.

Lähdin sitten kahden aikaan testaamaan uutta ulkoilulupaani ja vein kaverini kirjeen postiin. Feeling Alone, sinulle on huomenissa postia!

Ja sitten aika meni tavattoman nopeasti juuri vaan kirjaa lueskellessa. Löysin tuosta osaston pienestä hyllyköstä itselleni kivan kirjan, joka Valittujen Palojen kirjakokoelma, siinä oli lyhennelmä kirjasta "Seitsemäs salaisuus". (VAROITUS SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA! :D) Se on todella hyvä, kertoo siitä, kun nuoren naisen, Emilyn, isä alkaa kirjoittamaan Hitlerin elämäkertaa ja herää kysymys, mitä jos Hitler ei tappanutkaan itseään vuonna 1945. Emilyn isä surmataan ja Emily lähtee sitten kirjoittamaan kyseistä kirjaa.

Kävin myöskin eilen äidin kanssa kirjastosta, lainasin sieltä yhden elämäkerran ja pari muuta vähemmän kiinnostavaa kirjaa. Äiti kävi mua sitten tänään katsomassa, oli ostanut mulle elämäkerran Akateemisesta kirjakaupasta. Siinä kerrotaan jossain hornassa (todennäköisesti Afrikassa tai jossain muualla Lähi-Idässä tai jotain vastaavaa) asuvista naisista ja heidän erilaisista kokemuksistaan. Kirjan nimi oli hämäävä, kun siinä puhuttiin jostain kauneuskoulusta, mutta se onkin vain joku sivuseikka siinä tai jotain..

Äidin kanssa mun piti alkaa katsomaan videota, Forrest Gumpia. Mut Jari, tänäiltana vastaava hoitajani, sai mut sitten suostumaan, että lähden pelaamaan sählyä. Se oli aika rajua menoa ja mä suurimmaks osaksi seisoin vaan siellä laidassa. Mä inhoan sellaisia tyttöjä, jotka tulee liiksatunnille ja sitte vaan seisoo siellä sivulla eikä tee mitään. Mut mä en ehtiny vaihtaa vaatteita, mulla oli mun hyvä uusi paitani ja farkut. Sekä iki-ihanat pinkit virtaheposukat. (ÖHHÖÖMM. Se paita on sellainen mustapunainen Seppälän miestenosastolta, ah :P JA NÄMÄ SUKAT ON NIIN :DDDD Njoo, ne on mun unisukat, mutta unohdin ne jalkaan aamulla. :o)

Ja sitten sieltä tultuani ja vaihdettuani paidan pelasin sitä peliä Jennien kanssa. Se toinen Jenni on mun huonekaverini ja huomattavasti toi pelaaminen lähensi meitä, kun sen kanssa en oo kovinkaan paljon jutellut.

Alan jopa viihtymään täällä.

Saan olla täällä koneella. Mutta kuitenkaan en niin paljon, että koko elämä ja aika olisi koneella oloa. Täällä voi katsoa videoita. Täällä voi mennä kouluun, jos haluaa ja jos ei halua tai jaksa, niin sitten ei tarvitse mennä. Täällä voi vaan olla ja vaikka maata sängyssä. Nojoo, täytyy nousta syömään jne, mutta siis.. Tietyissä rajoissa :D Ja täällä voi vaan lukea kirjoja ja niin edespäin.

Täällä on ihan mukavaa. :)