Olin siellä nuorten vastaanottokodissa J:tä katsomassa. Oli ihanaa, muisteltiin vanhoja, halailtiin ja melkeen itkettiin. Oli ihana nähdä. En tuntenut oloa ahdistuneeksi (mitä pelkäsin, kun ei olla nähty saati oltu puheväleissä kahteen kuukauteen) eikä mitään muutakaan sellasta. Tekemistä ei keksitty, mutta mulle ainakin riitti se, että vaan kuunneltiin musiikkia ja juteltiin.. Oli ihanaa. Toivottavasti nähdään taas pian!

Katselin vanhoja kuvia musta ja J:stä. Melkein aloin itkemään ne on niin ihania. Muistoja, muistoja, muistoja. <3

Löysin myös yhden kuvan, jossa olin ihanan hoikka. En oo varmaan koskaan ennen ollut niin hoikka. Mulla ei ollut vatsaa melkeen ollenkaan ja nyt oon tämmönen norsu! Painoin sillon varmaan semmoset 7,6kg vähempi...

Tänään syötyä:
-2sämpylää 360kcal
-karjalanpiirakka 94kcal
-4 tikkaria 140kcal /yks pieni
-karkkia hieman 100kcal
-tuplan puolikas 130kcal
-makaronilaatikko 300kcal
yht. 1124kcal

Että se siitä sitten, mun vähäruokainen päiväni. Ah, mikään ei onnistu.

Huomisen pyrin elämään pelkän Pepsi Maxin varassa.