Kello on 37 minuuttia yli viisi. Toin vain mp3:seni latautumaan, jotenkin kuvittelen, että se ehtisi latautumaan parissa kymmenessä minuutissa.
Vaatteet päälle, koiran kanssa ulos ja jes, juna lähtee 06.35 Helsinkiin!
sunnuntai, 28. syyskuu 2008

Kommentit