Aika laskea päivän kalorit. Nykyään en enää voi syödä mitään miettimättä kuinka monta kaloria missäkin on. Kuinka monta kaloria mulla on vielä varaa syödä ja niin pois päin.

-Daim-jäätelö 190kcal
-Sämpylä 200kcal
-Jugurtti 127,5kcal
-Hesen pyörrejäätelö 221kcal
-Irtokarkkeja 280g / 980kcal
Yhteensä 1718,5kcal

Suoraansanottuna olen ihan järkyttynyt syömieni kaloreiden määrästä. En tajunnut noita irtokarkkeja lapatessa pussiin kaloreiden todellista määrää. Jossain pääni sopukkassa joku pieni ääni huusi, etten saisi syödä niitä kaikkia karkkeja, mutta mäpä tyynen rauhallisesti kasasin kyseiset makeiset suuhuni. Hienoa, mikäs sen kivempaa.

Mun kun piti olla syömättä nyt viikonloppuna niin paljoa. Mä olen yrittänyt syödä nyt 1400kcal:n luokkaa, ihan suht hyvin siinä olenkin onnistunut, mut nyt aattelin, et laskisin kalorimäärää 1200kaloriin. Ja paskat, lähemmäs kahtatuhatta kaloria tänäänkin meni.

Huomenna sitten ei todellakaan ole varaa syödä.

Olin katsomassa sen Käsky leffan. Tykkäsin.