Tänään mistään ei tule mitään. Masentaa ja on paha olla.
Olen ollut nyt karkkilakossa. Eilisestä alkaen. Pääsiäisenä kun tuli syötyä ihan liikaa.
Toisaalta, en syönyt eilen karkkia, vaikka mun kaverini niin kovasti tarjosi kun pari leffaa katottiin (Perikato ja An American Haunting).

Tänään olen syönyt kuitenkin ihan liikaa. Läääääski.

Aamulla kouluun ysiksi. Äidinkieltä, katsottiin StarWarsia. Ihan tyhmää, mutta kyllä se siinä meni. Sitten matikkaa, pitkään aikaan oikeastaan laskin niitä laskuja. Pitää saada matikan kokeesta joku hyvä numero. Vittu, kun en millään jaksaisi lukea.
Ja sitten englantia. Meillä oli joku hieman y k s i n k e r t a i n e n sijainen. Tehtiin kaksi tehtävää koko tunnin aikana ja sitten "No, mä en annakkaan teille mitään läksyä!"
Ja sitten historiaa. Vaihdettiin paikat, ja mä ajattelin, että jes, sanon opettajalle, että nyt voisin vaihtaa paikkaa (kun siis saa sanoa, jos haluu eturiviin) ja sitten arpaonneni on tosi hyvä... Ihan ensimmäiseen riviin. Yksi pulpetti eteenpäin.
Nojaa, siinä olen sitten ainakin P:n lähellä! :)
Ja sitten oli bilsaa. Meillä oli joku helvetin metsävisa.
Olisi ollut vielä kaksi tuntia valinnaistakin, mutta päätin päättää päiväni siihen ja lähteä kotiin.
Kolmelta olikin sitten psyka.

J lähti mesestä ihan yhtäkkiä.
Sekin saa musta tarpeekseen.
S taisi suuttua mulle. Heitin paskaa läppää ja se tais loukkaantua. Tunnen itseni niin tyhmäksi. Tyhmemmäksi kuin koskaan.
M tosiaan soitti mulle eilen ja katottiin niitä leffoja. Ihme, että se soitti mulle. Ja tänään mesessä purkautu mulle kiusaajistaan ja yhdestä Veerasta, joka on ihastunut kiusaajaansa. Jessus.
Have to go.