Jostain syystä mä en vain jaksa kirjoittaa blogiin enkä selata ruoka/syömis/laihdutusaiheisia blogeja, mitä yleensä selailin päivät pitkät. Nyt ei vain jaksa, innosta tai ehkä jopa edes kiinnosta. Mä en vaan jaksa. Mä oon niin helvetin kyllästynyt tähän kaikkeen. Ja mä olen siksipä syönyt, ahminut ja syönyt vähän lisää.

Siitä kertoo se, että vetelin tänään 600g irtokarkkeja ja 200g suklaata. Ihan hetkessä. IHAN HETKESSÄ VITTU. Mut, tässä on se ero entiseen, et en enää oksentanut.
Mitä olisin aikasemmin automaattisesti tehnyt noin suuren rasva/kalorimäärän jälkeen.
Niin, kumpi sitten mahtaakaan olla terveellisempää se, että vetelee tollasia järkyttäviä määriä ja antaa sen kaiken kertyä ihraksi mahaan ja reisiin ja muualle vai se, että oksentaisi sen pois.

Eilen söin mm. pari daniota, pizzapalan, jäätelön, suklaata, muroja ja 200g suklaakakkua! Puolet siis semmosesta mutakakkupaketista! Ihan sairasta! Ihan vitun sairasta! Ei kukaan syö näin paljoa KERRALLA jumalauta.

Tänään noiden herkkujen lisäksi söin mm. danion ja ja mitä muuta. En muista edes.

Pää särkee. Ihmekkös ton mässytysahmimiskohtauksen jälkeen.